Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Warsztaty Kompetencji 22/23 - ostatnia edycja

„Szanowni Państwo,
Po raz ostatni już zapraszamy do udziału w bezpłatnych warsztatach, które poszerzą kompetencje i umiejętności specjalistyczne związane z wykonywaniem zawodów prawniczych.

Warsztaty kompetencji prowadzone będą równolegle w dwóch ścieżkach kompetencyjnych, spośród których należy wybrać jedną w danej edycji.

Egzekucja w postępowaniu administracyjnym
Reprezentacja strony w sprawie cywilnej i w postępowaniu administracyjnym
Warsztaty realizowane będą w trakcie trwania semestru zimowego w terminach dostosowanych do planu zajęć na kierunku prawo. Po zakończeniu warsztatów uczestnicy otrzymają certyfikaty.

Termin do składania wniosku o udział w warsztatach: 2 listopada 2022 r.

Termin ogłoszenia decyzji o zakwalifikowaniu do udziału w warsztatach: 7 listopada 2022

Szczegółowe informacje

Reprezentacja strony w sprawie cywilnej i w postępowaniu administracyjnym

Zakres szkolenia Zapoznanie studenta z kulisami pracy adwokata, radcy prawnego z ich klientami, zasadami prowadzenia spotkania z klientami, przygotowywania dokumentacji, oceny materiału dowodowego, umożliwienie studentom zapoznanie się z praktycznymi aspektami postępowania cywilnego i administracyjnego we wszystkich instancjach.
Etapy szkolenia Program:
1. Strategie budowania własnej marki
2. Zajęcia warsztatowe "Metodologia pracy z klientem" – zdobycie umiejętności miękkich i personalnych potrzebnych podczas rozmowy z klientem
3. Zajęcia warsztatowe „Metodologia pracy z organami wymiaru sprawiedliwości” - studenci uczestniczyć będą w przygotowywaniu wybranych dokumentów procesowych, analizie wybranych czynności procesowych w sądach wszystkich instancji oraz działań podejmowanych przed organami administracji publicznej.
4. Pełnomocnik jako negocjator i mediator.
Harmonogram warsztatów – Reprezentacja strony w sprawie cywilnej i w postępowaniu administracyjnym (tutaj)
Procedura rekrutacyjna

Proszę zapoznać się z regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach kompetencji z zakresu rozwoju kompetencji studentów prawaw ramach projektu: KA 3.0 - Zintegrowany Program Rozwoju POWER, Oś III, Działanie 3.5.

Na adres mailowy: kursyprawo@afm.edu.pl
należy przesłać wypełnione, podpisane własnoręcznie i zeskanowane następujące dokumenty:

1. wniosek o zakwalifikowanie do udziału w warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji studentów prawa,
2. deklaracja udziału w projekcie
3. oświadczenie uczestnika projektu RODO.
(wszystkie załączniki od 1 do 4)

Równocześnie oryginały w/w dokumentów należy złożyć w dziekanacie lub przesłać na adres: WPAISM KA AFM, pok. 224 bud. C. ul. G. Herlinga Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków (z dopiskiem warsztaty kompetencji) w terminie do 30 kwietnia 2022 r.

Wszelkie informacje i dokumenty wymagane w procesie rekrutacji znajdują się w na stronie WPAiSM w zakładce: warsztaty kompetencji.

Postępowanie egzekucyjne w administracji

Zakres szkolenia Celem warsztatów będzie zapoznanie studentów z zasadami prowadzenia egzekucji w administracji publicznej – przesłanki prowadzenia egzekucji, charakterystyka organów egzekucyjnych oraz zasady prowadzenia egzekucji.
Etapy szkolenia

Program:
Warunki i przesłanki prowadzenia egzekucji – wprowadzenie
Egzekucja należności pieniężnych – metodologia pracy prawnika w postępowaniu egzekucyjnym
Egzekucja obowiązków o charakterze niepieniężnym - metodologia pracy prawnika w postępowaniu egzekucyjnym
Postępowanie zabezpieczające -metodologia pracy prawnika w postępowaniu egzekucyjnym

Harmonogram warsztatów – Postępowanie egzekucyjne w administracji (tutaj)

Procedura rekrutacyjna

Proszę zapoznać się z regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach kompetencji z zakresu rozwoju kompetencji studentów prawaw ramach projektu: KA 3.0 - Zintegrowany Program Rozwoju POWER, Oś III, Działanie 3.5.

Na adres mailowy: kursyprawo@afm.edu.pl
należy przesłać wypełnione, podpisane własnoręcznie i zeskanowane następujące dokumenty:

1. wniosek o zakwalifikowanie do udziału w warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji studentów prawa,
2. deklaracja udziału w projekcie
3. oświadczenie uczestnika projektu RODO.
(wszystkie załączniki od 1 do 4)

Równocześnie oryginały w/w dokumentów należy złożyć w dziekanacie lub przesłać na adres: WPAISM KA AFM, pok. 224 bud. C. ul. G. Herlinga Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków (z dopiskiem warsztaty kompetencji) w terminie do 30 kwietnia 2022 r.

Wszelkie informacje i dokumenty wymagane w procesie rekrutacji znajdują się w na stronie WPAiSM w zakładce: warsztaty kompetencji.

Poniżej w załącznikach Zarządrzenie Rektora Nr 62/2020, Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w Warsztatach Kompetencji, oraz Załączniki nr 1,2,3,4
- Zarządzenie Rektora Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Nr 62/2020 z dnia 15 czerwca 2020r.
- Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach z zakresu rozwoju zawodowych kompetencji studentów prawa w ramach projektu: KA 3.0 - Zintegrowany Program Rozwoju POWER, Oś III, Działanie 3.5
- Załącznik nr 1 (wniosek) do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach z zakresu rozwoju zawodowych kompetencji studentów prawa w ramach projektu: KA 3.0 - Zintegrowany Program Rozwoju realizowanego w ramach POWER, Oś III, Działanie 3.5
- Załącznik nr 2 do Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w bezpłatnych warsztatach z zakresu rozwoju zawodowych kompetencji studentów prawa w ramach projektu: KA 3.0 - Zintegrowany Program Rozwoju, realizowanego w ramach POWER,Oś III, Działanie 3.5
- Załącznik nr 3 Deklaracja udziału w projekcie " KA 3.0 - Zintegrowany Program Rozwoju " realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś III Szkolnictwo Wyższe dla Gospodarki i Rozwoju; Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, w ramach zadania 4 - Rozwój kompetencji studentów prawa
- Załącznik nr 4 Oświadczenie uczestnika projektu, zgodnie z wymogami Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Kontakt

Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego


ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków

Dziekanat Wydziału Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 222, 224

mail.svgwpaism@afm.edu.pl

Biuro Dziekana ds. stopni naukowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 219

Kierownik biura mgr Magdalena Torba

mail.svgmtorba@afm.edu.pl

phone.svg12 252 44 65