Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych
WYKŁADOWCA TERMIN SEMESTR MIEJSCE
PEŁNOMOCNIK REKTORA DS. STUDENCKICH
prof. dr hab. Barbara Stoczewska

środa 13.00-14.00 

piątek 15.00-16.00

W dniu 8 maja 2024 r. dyżur  w godz. 15.30-16.30.

letni 23/24

B212

DZIEKAN WYDZIAŁU
prof. dr hab. Jan Widacki

letni 23/24

C230 

PRODZIEKAN WYDZIAŁU 

prof. KAAFM dr hab. 

Małgorzata Czermińska

opiekun kierunku: 

stosunki międzynarodowe(studia w języku polskim)

Czwartki - studia stacjonarne

4.04.2024 godz. 15.30-16.30

11.04.2024 godz. 15.30-16.30  zmiana godziny: 15.00-16.00

18.04.2024 godz. 13.30-14.30  zmiana godziny: 10.30 -11.30

25.04.2024 godz. 10.45-11.45

16.05.2025 godz. 16.30-17.30

23.05.2024 godz. 16.30-17.30
6.06. 2024 godz. 16.30-17.30
13.06.2024 godz. 15.30-16.30 
Soboty - studia niestacjonarne
20.04.2024 godz. 12.00-13.00
18.05.2024 godz. 10.30-11.30
15.06.2024 godz. 12.00-13.00
letni 23/24 C224

PRODZIEKAN WYDZIAŁU

prof. KAAFM dr hab.

Rafał Czachor

opiekun kierunku:

administracjakryminologia i resocjalizacjastosunki międzynarodowe(studia w języku angielskim)

6.05.2024 godz. 9:30-10:30

15.05.2024 godz. 11:00-12:00

27.05.2024 godz. 8:00-9:00

kontakt mailowy:

rczachor@afm.edu.pl

oraz kontakt poprzez czat na platformie MS TEAMS

letni 23/24 C224

PRODZIEKAN WYDZIAŁU

prof. KAAFM dr

Agnieszka Kubiak-Cyrul

opiekun kierunku:

prawo

wtorki w godz. 12:00-13:00

kontakt mailowy:akubiakcyrul@afm.edu.pl 

oraz kontakt poprzez czat na platformie MS TEAMS

Dyżur w dniu 30 kwietnia 2024 r. odwołany

letni 23/24 C224

PEŁNOMOCNIK DZIEKANA 

ds. praktyk studenckich dla kierunku:

administracja

prawo

dr Katarzyna Jasińska

Począwszy od nowego roku akademickiego (2022/2023) wnioski dotyczące praktyk studenckich będą rozpoznawane w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. W pierwszym tygodniu będą rozpoznawane wnioski, które wpłyną między 16 a ostatnim dniem miesiąca poprzedzającego, a w trzecim tygodniu wnioski, które wpłyną między 1 a 15 dniem danego miesiąca. Za datę wpłynięcia wniosku będę uznawała dzień, w którym został przesłany ostatni z niezbędnych do uzyskania zaliczenia praktyk dokumentów.Powyższe zasady proszę uwzględniać w swoich planach, szczególnie tych dotyczących obron.Informuję jednocześnie, że każdy student odbywający praktykę niezwłocznie po jej rozpoczęciu jest zobowiązany przesłać mi dane swojego opiekuna praktyk (imię, nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail pod którym będę mogła się z tą osobą skontaktować celem dokonania losowej hospitacji praktyk). Tytuł wiadomości proszę tworzyć zgodnie z następującym schematem: NAZWISKOSTUDENTA_PRAKTYKA_HOSPITACJA.Przypominam także, że od nowego roku akademickiego nie ma możliwości zaliczenia na poczet praktyk pracy zawodowej (w tym działalności gospodarczej, staży ani wolontariatów). Z kolei „przepisanie” praktyk z innej uczelni może zostać dokonane tylko na etapie uznawania osiągnięć z poprzedniej uczelni. letni 23/24 C 337a

PEŁNOMOCNIK DZIEKANA 

ds. praktyk studenckich dla kierunku:

stosunki międzynarodoweturystyka i rekreacja

prof. KAAFM dr hab.

Izabela Kapera

terminy dyżuru publikowane są w harmonogramie zajęć

możliwy kontakt: ikapera@afm.edu.pl

Uwaga:

Studenci III roku, którzy zrealizowali praktyki i chcą je zaliczyć proszeni są najpierw o zalogowanie na platformie e-learningowej oraz zamieszczenie dokumentów w odpowiednim folderze.

Zaliczenie praktyk tylko w godzinach dyżurów !!!

Po ich weryfikacji i informacji zwrotnej o akceptacji, należy w przypadku okresów kształcenia zdalnego oryginały przesłać do KA (Dziekanat WPAiSM-praktyki SM/TiR). Po otrzymaniu przez Pełnomocnika do spraw praktyk oryginałów następuje zaliczenie.

prof. KAAFM dr hab. Izabela Kapera

Third year students who have completed their internships and want to pass them are asked to log in to the e-learning platform and submit documents in the appropriate folder.

Internship credit only during duty hours !!!

After its verification and feedback about their acceptance, the originals should be sent to KA (WPAiSM Dean's Office - SM Practices). After the supervisor receives the originals, a credit is given.

letni 23/24 C 337a
dr Natalia Adamczyk

7.03.2024  - godz. 16:50 - 17:35

14.03.2024 - godz. 13:25 - 14:10

21.03.2024 - godz. 15:10 - 15:55

4.04.2024 - godz. 17:40 - 18:25

11.04.2024 - godz. 13:25 - 14:10 

terminy dyżurów publikowane są w harmonogramie zajęć

letni 23/24 C 227

prof. KAAFM dr hab.  

Monika Augustyniak

kontakt mailowy: monikaaugustyniak1@gmail.com

letni 23/24
dr Małgorzata Bajgier-Kowalska kontakt mailowy: mbajgier-kowalska@afm.edu.pl letni 23/24

PEŁNOMOCNIK DZIEKANA  ds. e-learningu 

dr Iga Bałos-Stoczewska

Drodzy Państwo Studenci,
zapraszam na konsultacje w formie chatu lub rozmowy na kanale utworzonym na platformie MS Teams, link:
Dear Sirs,please find below a link to the Team dedicated to my Office Hrs. https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3aab12f35ca75e4ef6859ba2d93c0ed64d%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=92a6ae85-13dd-4242-9ec8-613faf030fca&tenantId=0e9e2703-6c7c-4035-928f-a74248505ee6 

kontakt mailowy: ibalos@afm.edu.pl 

letni 23/24
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS dla kierunku:

prawo

administracja

prof. KAAFM  dr hab. 

Katarzyna Banasik

letni 23/24
dr Agnieszka Bednarczyk-Płachta
Dyżury odbywają się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teems - na prośbą studentów - w umówionym terminie, co zapewnia większą elastyczność, częstotliwość i dostępność spotkań. 
W celu umówienia spotkania można zgłosić taką prośbę indywidualnie lub grupowo przed lub po zajęciach, albo skierować ja na adres mailowy abednarczyk@afm.edu.pl 
letni 23/24

prof. KAAFM dr hab.

Jakub Biernat

kontakt mailowy: jakubbiernat@gmail.com letni 23/24

prof. dr hab. Tadeusz Biernat

terminy konsultacji publikowane są w harmonogramie Prowadzącego letni 23/24
dr Katarzyna Brataniec 
e-mail: katarzyna.brataniec@interia.pl
na teamsie: kbrataniec@365-afm.edu.pl
letni 23/24

 

dr Agnieszka Damasiewicz
Moje dyżury odbywają się w następującym trybie: proszę zgłosić potrzebę spotkania wraz z tematem i określeniem pilności sprawy na mój e-mail: adamasiewicz@afm.edu.pl i czekać na potwierdzenie spotkania. Umówione dyżury odbywają się po moich ćwiczeniach lub wykładach (vide harmonogram). Jeśli w danym dniu jest kilka wykładów lub ćwiczeń, zależnie od długości sprawy spotkanie może się odbyć pomiędzy nimi lub po ostatnim z nich. Sprawy nie wymagające osobistego spotkania mogą być także załatwiane za pośrednictwem wyżej wskazanego e-maila.  letni 23/24

prof. dr hab. Monika Florczak-Wątor

kontakt mailowy:  florczakwator@gmail.com letni 23/24

dr Paweł Klimek

kontakt mailowy: pklimek@afm.edu.pl
letni 23/24
prof. KAAFM dr hab. Marcin Lasoń
8.04: godz. 15.00-16.00
15.04: godz. 16.00-17.00
22.04: godz. 12.15-13.15
29.04: godz. 16.00-17.00
6.05: godz. 12.15-13.15
13.05: godz. 16.00-17.00
20.05: godz. 12.15-13.15
27.05: godz. 16.00-17.00
3.06: godz. 12.15-13.15
letni 23/24 C 227
prof. KAAFM dr
Elżbieta Majchrowska
27 marca 2024 godz.12.20
9 kwietnia 2024, godz. 12.20 

23 kwietnia 2024, godz. 9.00

kontakt mailowyemajchrowska@afm.edu.pl 
letni 23/24 C 219
prof. KAAFM dr hab. Beata Molo
08.04.2024:  godz. 12.30-13.15
15.04.2024: godz. 10.00-11.00
22.04.2024: godz. 12.30-13.15
29.04.2024: godz. 12.30-13.15
letni 23/24   C 227
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS dla kierunku:stosunki międzynarodowe

dr Anna Paterek

Terminy dyżurów (wraz z aktualizacją) mogą Państwo znaleźć w opisach na Platformie E-Learningowej i MSTeams

5.04.2024  godz. 19.00-19.45 czat MSteams
10/04 16.50-17.30 pok. 227 bud. C
12/04 11.30-12.10 czat MSTeams
25/04 12.00-13.00 pok. 227 bud. C
26/04 15.10-15.45 czat MSTeams
29/04 10.00-11.00 czat MSteams
13/05 9.00-10.00 czat MSTeams
22/05 14.10-15.10 pok. 227 bud. C
31/05 13.15-14.00 czat MSTeams
letni 23/24 C 227
dr Renata Pawlik
w trakcie sesji egzaminacyjnej dyżury odbywają się w terminach przewidzianych dla egzaminów i zaliczeń;
w przypadku ewentualnego odwołania zajęć w dniu dyżuru odwołany jest także dyżur bez odrębnego ogłoszenia;kontakt mailowy rpawlik@afm.edu.pl
letni 23/24
prof. KAAFM dr hab.Tomasz Srogosz 

kontakt mailowy: tsrogosz@afm.edu.pl

letni 23/24
prof. KAAFM dr hab. Julia Stanek

kontakt mailowy: jstanek@afm.edu.pl

letni 23/24
dr Adam Strzelec

Dyżury w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024 odbywają się zdalnie za pośrednictwem:

- poczty elektronicznej (astrzelec@afm.edu.pl)

- MS Teams - w formie czatu lub (po wcześniejszym umówieniu) videokonferencji

letni 23/24
 dr Kamil Szpyt

kontakt mailowy: kszpyt@afm.edu.pl 

letni 23/24
 prof. dr hab. Mariusz Załucki 

dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu)

kontakt mailowy: mzalucki@afm.edu.pl

letni 23/24
 prof. dr hab. Jerzy Zdanowski

godz. 10.00 - 11.00 

7.03.; 13.03.; 20.03.; 3.04.; 10.04.; 17.04.; 22.05.; 29.05.; 12.06.

letni 23/24 C 333b

Kontakt

Wydział Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego


ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków

Dziekanat Wydziału Prawa, Administracji i Stosunków Międzynarodowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 222, 224

mail.svgwpaism@afm.edu.pl

Biuro Dziekana ds. stopni naukowych

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. 219

Kierownik biura mgr Magdalena Torba

mail.svgmtorba@afm.edu.pl

phone.svg12 252 44 65