Dyżury Wykładowców
WYKŁADOWCA | TERMIN | SEMESTR | MIEJSCE |
PEŁNOMOCNIK REKTORA DS. STUDENCKICH prof. dr hab. Barbara Stoczewska |
środa 13.00-14.00 piątek 15.00-16.00 W dniu 8 maja 2024 r. dyżur w godz. 15.30-16.30. |
letni 23/24 |
B212 |
DZIEKAN WYDZIAŁU |
letni 23/24 |
C230 |
|
PRODZIEKAN WYDZIAŁU prof. KAAFM dr hab. Małgorzata Czermińska opiekun kierunku: stosunki międzynarodowe(studia w języku polskim) |
Czwartki - studia stacjonarne 4.04.2024 godz. 15.30-16.3011.04.2024 godz. 15.30-16.30 zmiana godziny: 15.00-16.00 18.04.2024 godz. 13.30-14.30 zmiana godziny: 10.30 -11.30 25.04.2024 godz. 10.45-11.45 16.05.2025 godz. 16.30-17.30 23.05.2024 godz. 16.30-17.30
6.06. 2024 godz. 16.30-17.30
13.06.2024 godz. 15.30-16.30
Soboty - studia niestacjonarne
20.04.2024 godz. 12.00-13.00
18.05.2024 godz. 10.30-11.30
15.06.2024 godz. 12.00-13.00
|
letni 23/24 | C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU prof. KAAFM dr hab. Rafał Czachor opiekun kierunku: |
6.05.2024 godz. 9:30-10:30 15.05.2024 godz. 11:00-12:00 27.05.2024 godz. 8:00-9:00 kontakt mailowy: oraz kontakt poprzez czat na platformie MS TEAMS |
letni 23/24 | C224 |
PRODZIEKAN WYDZIAŁU prof. KAAFM dr Agnieszka Kubiak-Cyrul opiekun kierunku: prawo |
wtorki w godz. 12:00-13:00 kontakt mailowy:akubiakcyrul@afm.edu.pl oraz kontakt poprzez czat na platformie MS TEAMS Dyżur w dniu 30 kwietnia 2024 r. odwołany |
letni 23/24 | C224 |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: administracja prawo dr Katarzyna Jasińska |
Począwszy od nowego roku akademickiego (2022/2023) wnioski dotyczące praktyk studenckich będą rozpoznawane w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. W pierwszym tygodniu będą rozpoznawane wnioski, które wpłyną między 16 a ostatnim dniem miesiąca poprzedzającego, a w trzecim tygodniu wnioski, które wpłyną między 1 a 15 dniem danego miesiąca. Za datę wpłynięcia wniosku będę uznawała dzień, w którym został przesłany ostatni z niezbędnych do uzyskania zaliczenia praktyk dokumentów.Powyższe zasady proszę uwzględniać w swoich planach, szczególnie tych dotyczących obron.Informuję jednocześnie, że każdy student odbywający praktykę niezwłocznie po jej rozpoczęciu jest zobowiązany przesłać mi dane swojego opiekuna praktyk (imię, nazwisko, numer telefonu lub adres e-mail pod którym będę mogła się z tą osobą skontaktować celem dokonania losowej hospitacji praktyk). Tytuł wiadomości proszę tworzyć zgodnie z następującym schematem: NAZWISKOSTUDENTA_PRAKTYKA_HOSPITACJA.Przypominam także, że od nowego roku akademickiego nie ma możliwości zaliczenia na poczet praktyk pracy zawodowej (w tym działalności gospodarczej, staży ani wolontariatów). Z kolei „przepisanie” praktyk z innej uczelni może zostać dokonane tylko na etapie uznawania osiągnięć z poprzedniej uczelni. | letni 23/24 | C 337a |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. praktyk studenckich dla kierunku: stosunki międzynarodoweturystyka i rekreacjaprof. KAAFM dr hab. Izabela Kapera |
terminy dyżuru publikowane są w harmonogramie zajęć możliwy kontakt: ikapera@afm.edu.pl Uwaga: Studenci III roku, którzy zrealizowali praktyki i chcą je zaliczyć proszeni są najpierw o zalogowanie na platformie e-learningowej oraz zamieszczenie dokumentów w odpowiednim folderze. Zaliczenie praktyk tylko w godzinach dyżurów !!! Po ich weryfikacji i informacji zwrotnej o akceptacji, należy w przypadku okresów kształcenia zdalnego oryginały przesłać do KA (Dziekanat WPAiSM-praktyki SM/TiR). Po otrzymaniu przez Pełnomocnika do spraw praktyk oryginałów następuje zaliczenie. prof. KAAFM dr hab. Izabela Kapera
Third year students who have completed their internships and want to pass them are asked to log in to the e-learning platform and submit documents in the appropriate folder. Internship credit only during duty hours !!! After its verification and feedback about their acceptance, the originals should be sent to KA (WPAiSM Dean's Office - SM Practices). After the supervisor receives the originals, a credit is given. |
letni 23/24 | C 337a |
dr Natalia Adamczyk |
7.03.2024 - godz. 16:50 - 17:35 14.03.2024 - godz. 13:25 - 14:10 21.03.2024 - godz. 15:10 - 15:55 4.04.2024 - godz. 17:40 - 18:25 11.04.2024 - godz. 13:25 - 14:10 terminy dyżurów publikowane są w harmonogramie zajęć |
letni 23/24 | C 227 |
prof. KAAFM dr hab. Monika Augustyniak |
kontakt mailowy: monikaaugustyniak1@gmail.com |
letni 23/24 | |
dr Małgorzata Bajgier-Kowalska | kontakt mailowy: mbajgier-kowalska@afm.edu.pl | letni 23/24 | |
PEŁNOMOCNIK DZIEKANA ds. e-learningu dr Iga Bałos-Stoczewska |
Drodzy Państwo Studenci, kontakt mailowy: ibalos@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS dla kierunku:
prawo administracja prof. KAAFM dr hab. Katarzyna Banasik |
letni 23/24 | ||
dr Agnieszka Bednarczyk-Płachta |
Dyżury odbywają się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teems - na prośbą studentów - w umówionym terminie, co zapewnia większą elastyczność, częstotliwość i dostępność spotkań.
W celu umówienia spotkania można zgłosić taką prośbę indywidualnie lub grupowo przed lub po zajęciach, albo skierować ja na adres mailowy abednarczyk@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
prof. KAAFM dr hab. Jakub Biernat |
kontakt mailowy: jakubbiernat@gmail.com | letni 23/24 | |
prof. dr hab. Tadeusz Biernat |
terminy konsultacji publikowane są w harmonogramie Prowadzącego | letni 23/24 | |
dr Katarzyna Brataniec |
e-mail: katarzyna.brataniec@interia.pl
na teamsie: kbrataniec@365-afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
dr Agnieszka Damasiewicz |
Moje dyżury odbywają się w następującym trybie: proszę zgłosić potrzebę spotkania wraz z tematem i określeniem pilności sprawy na mój e-mail: adamasiewicz@afm.edu.pl i czekać na potwierdzenie spotkania. Umówione dyżury odbywają się po moich ćwiczeniach lub wykładach (vide harmonogram). Jeśli w danym dniu jest kilka wykładów lub ćwiczeń, zależnie od długości sprawy spotkanie może się odbyć pomiędzy nimi lub po ostatnim z nich. Sprawy nie wymagające osobistego spotkania mogą być także załatwiane za pośrednictwem wyżej wskazanego e-maila. | letni 23/24 | |
prof. dr hab. Monika Florczak-Wątor |
kontakt mailowy: florczakwator@gmail.com | letni 23/24 | |
dr Paweł Klimek |
kontakt mailowy: pklimek@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
prof. KAAFM dr hab. Marcin Lasoń |
8.04: godz. 15.00-16.00
15.04: godz. 16.00-17.00
22.04: godz. 12.15-13.15
29.04: godz. 16.00-17.00
6.05: godz. 12.15-13.15
13.05: godz. 16.00-17.00
20.05: godz. 12.15-13.15
27.05: godz. 16.00-17.00
3.06: godz. 12.15-13.15
|
letni 23/24 | C 227 |
prof. KAAFM dr
Elżbieta Majchrowska
|
27 marca 2024 godz.12.20
9 kwietnia 2024, godz. 12.20
23 kwietnia 2024, godz. 9.00 kontakt mailowy: emajchrowska@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | C 219 |
prof. KAAFM dr hab. Beata Molo |
08.04.2024: godz. 12.30-13.15
15.04.2024: godz. 10.00-11.00
22.04.2024: godz. 12.30-13.15
29.04.2024: godz. 12.30-13.15
|
letni 23/24 | C 227 |
KOORDYNATOR WYDZIAŁOWY ERASMUS dla kierunku:stosunki międzynarodowe
dr Anna Paterek |
Terminy dyżurów (wraz z aktualizacją) mogą Państwo znaleźć w opisach na Platformie E-Learningowej i MSTeams 5.04.2024 godz. 19.00-19.45 czat MSteams
10/04 16.50-17.30 pok. 227 bud. C
12/04 11.30-12.10 czat MSTeams 25/04 12.00-13.00 pok. 227 bud. C
26/04 15.10-15.45 czat MSTeams 29/04 10.00-11.00 czat MSteams 13/05 9.00-10.00 czat MSTeams 22/05 14.10-15.10 pok. 227 bud. C 31/05 13.15-14.00 czat MSTeams |
letni 23/24 | C 227 |
dr Renata Pawlik |
w trakcie sesji egzaminacyjnej dyżury odbywają się w terminach przewidzianych dla egzaminów i zaliczeń;
w przypadku ewentualnego odwołania zajęć w dniu dyżuru odwołany jest także dyżur bez odrębnego ogłoszenia;kontakt mailowy rpawlik@afm.edu.pl
|
letni 23/24 | |
prof. KAAFM dr hab.Tomasz Srogosz |
kontakt mailowy: tsrogosz@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
prof. KAAFM dr hab. Julia Stanek |
kontakt mailowy: jstanek@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
dr Adam Strzelec |
Dyżury w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024 odbywają się zdalnie za pośrednictwem: - poczty elektronicznej (astrzelec@afm.edu.pl) - MS Teams - w formie czatu lub (po wcześniejszym umówieniu) videokonferencji |
letni 23/24 | |
dr Kamil Szpyt |
kontakt mailowy: kszpyt@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
prof. dr hab. Mariusz Załucki |
dyżury odbywają się mailowo oraz poprzez platformę MS Teams (po wcześniejszym uzgodnieniu) kontakt mailowy: mzalucki@afm.edu.pl |
letni 23/24 | |
prof. dr hab. Jerzy Zdanowski |
godz. 10.00 - 11.00 7.03.; 13.03.; 20.03.; 3.04.; 10.04.; 17.04.; 22.05.; 29.05.; 12.06. |
letni 23/24 | C 333b |